Dzisiaj sukienka w mniejszym wydaniu.Udało mi się uszyć coś co nie jest do ubrania. To w mojej obecnej sytuacji naprawdę duży wyczyn. Sprawiło mi to ogromną frajdę. Muszę zacząć znowu szyć jakieś drobiazgi, których szycie sprawia naprawdę dużą przyjemność. Nie znaczy to, że nie lubię szyć ubrań. Lubię szycie ogólnie, ale tęsknię już za patchworkami.
Moja klamerkowa sukienka jest ozdobiona dwoma kwiatkami z kółeczek i cekinowych środków. Łodyżki to haft maszynowy. Dół sukienki i obszycie otworu kieszonki również są ozdobione ściegami mojej maszyny. Czasami trzeba korzystać z tych wzorków, bo po coś w końcu są.

2 komentarze:

  1. Góra szerokości wieszaka dla dzieci, dół nieco szerszy. Długość ok.40cm, ale ile dokładnie nie wiem, a już poszło w świat więc nie mogę zmierzyć.

    OdpowiedzUsuń